reklama
reklama

Kamil Kulig z portalu TubaŁęcznej.pl z główną nagrodą w konkursie dziennikarskim “Local e-Journalism Awards 2021”

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Kamil Kulig z portalu TubaŁęcznej.pl z główną nagrodą w konkursie dziennikarskim “Local e-Journalism Awards 2021” - Zdjęcie główne

Kamil Kulig z portalu TubaŁęcznej.pl otrzymał główną nagrodę w konkursie “Local e-Journalism Awards 2021” w kategorii NEWS

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Informacje łęczyńskieDziś, 2 marca, odbyło się II Ogólnopolskie Forum Mediów Lokalnych. To jednodniowe obrady w formule online. Spotkanie zakończyła uroczysta Gala wręczenia nagród w konkursie dziennikarskim “Local e-Journalism Awards 2021”, podczas której nagrodę odebrał dziennikarz Wspólnoty Kamil Kulig.
reklama

Konkurs dziennikarski  “Local e-Journalism Awards 2021” jest skierowany tylko do lokalnych portali internetowych.

"Zastanawialiśmy się, czy wręczać nagrody dziennikarzom w czasie wojny na wschodzie. Doszliśmy do wniosku, że tak, bo to jest nasz sprzeciw wobec wojny na Ukrainie" - powiedział na wstępie Piotr Piotrowicz, prezes Stowarzyszenia Mediów Lokalnych

Laureatów nagrodzono w 9 kategoriach - news, zdjęcie, fotorelacja, portal lokalny do 150 tys. użytkowników, portal lokalny powyżej 150 tys. użytkowników, relacja video, Local Ecopnomy Award, Local Creative Award oraz pro publico bono.

 

Kamil Kulig z portalu TubaŁęcznej.pl został nagrodzony w kategori News za tekst:

reklama

To pierwszy tekst z serii:

reklama

Drugie miejsce w tej kategorii zdobył Piotr Kanikowski, a trzecie Bartosz Furmanowicz.

 

Portal TubaŁęcznej należy do Wydawnictwa Wspólnota.

 

Serdecznie gratulujemy naszemu koledze!

 

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu tubalecznej.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama