W poniedziałek (7 marca) na jednym ze znanych portali sprzedażowych 40-letnia mieszkanka gminy Niedźwiada wraz z córką wystawiła na sprzedaż spodnie. Na pocztę sprzedającej przyszła wiadomość o dokonaniu zakupu i informacja o odebraniu przez nią płatności.
- Informacja brzmiała, że należy kliknąć w link i zalogować się na stronie płatności bankowej swojego banku. Strona wyglądała wiarygodnie, jak twierdzi pokrzywdzona, wiec dokonała zalogowania. Po wpisaniu danych poszkodowana uzyskała informację sms z banku o dodaniu kolejnego urządzenia a następnie, kolejną wiadomość sms z banku z wygenerowanym kodem BLIK - informuje starszy sierżant Jagoda Stanicka z KPP w Lubartowie.
W efekcie z konta kobiety wykonano trzy płatności BLIK na łączną kwotę 1850 złotych. Wypłaty realizowano we Wrocławiu.
Komentarze (0)