reklama
reklama

Patronat medialny od Wydawnictwa Wspólnota – jak to działa?

Opublikowano:
Autor:

Patronat medialny od Wydawnictwa Wspólnota – jak to działa? - Zdjęcie główne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Nasze akcjeWydawnictwo Wspólnota oferuje interesującą propozycję dla organizatorów wydarzeń: możliwość otrzymania patronatu medialnego. To skuteczne wsparcie w promocji imprez!
reklama

W ramach patronatu zapewniamy m.in.:
- promocję wydarzenia w wybranym medium: lublin24.pl, 24wspolnota.pl, lubartow.24wspolnota.pl, tubalecznej.pl, pulawy.24wspolnota.pl, opole.24wspolnota.pl, bialasiedzieje.pl, miedzyrzec.24wspolnota.pl, radzyn.24wspolnota.pl, parczew.24wspolnota.pl, lukow24.pl, siedlcesiedzieje.pl, kuriergarwolinski.pl, gazetabilgoraj.pl,
- możliwość dotarcia do miliona odbiorców,
- widoczność partnerów i sponsorów w dedykowanym dziale „promowane”,
- zapowiedź oraz fotorelację z wydarzenia.

Aby skorzystać z tej formy wsparcia, wystarczy złożyć odpowiedni wniosek do redakcji (kontakt@24wspolnota.pl lub adres mailowy redakcji "Wspólnoty"). W zamian organizator zyskuje szeroką promocję przedsięwzięcia oraz atrakcyjną ekspozycję jego partnerów.

reklama

Oferowana forma wsparcia odpowiada współczesnym trendom w promocji wydarzeń – szczególnie istotnym dla projektów o ograniczonym budżecie. Patronat medialny może odegrać ważną rolę w zestawieniu z innymi narzędziami promocyjnymi, takimi jak wysyłka materiałów do mediów, przygotowanie profesjonalnego newsa czy dokumentacja foto-video.

Korzyści wynikające z objęcia patronatem obejmują:
- Zasięg – dostęp do tysięcy odbiorców w regionie;
- Widoczność – eksponowanie partnerów i sponsorów;
- Redakcyjną jakość komunikacji – zapowiedzi i fotorelacje przygotowane przez profesjonalistów.

Procedura składania wniosku o patronat medialny

Aby wydarzenie zostało objęte patronatem, należy przesłać do wydawnictwa stosowny wniosek. Szczegóły procedury opierają się na standardowych praktykach w branży mediowej i wydawniczej. Zaleca się przygotowanie:
- pisemnego wniosku zawartego w wiadomości e-mail, jasno określającego cele i charakter wydarzenia;
- materiałów promocyjnych w formie graficznej i tekstowej;
- kalendarium/harmonogram przedsięwzięcia i przewidywanych form promocji.

reklama

Oferta jest skierowana do: ośrodki kultury, domy kultury, miejskie i gminne biblioteki, muzea i galerie sztuki, Miejskie Ośrodki Sportu i Rekreacji, kluby sportowe, szkoły podstawowe i średnie, uczelnie wyższe, koła gospodyń wiejskich, organizacje pozarządowe i fundacje, Ochotnicze Straże Pożarne, spółdzielnie i stowarzyszenia mieszkańców, Uniwersytety Trzeciego Wieku, parafie i instytucje związane z działalnością religijną, młodzieżowe domy kultury i centra aktywności młodzieży.

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo