Chcesz, aby Twoja marka trafiła do klientów? Oto kilka wskazówek
1. Personalizacja to podstawa
Personalizowane gadżety reklamowe z logo marki, takie jak długopisy czy smycze na pewno na dłużej zapadną im w pamięć niż „bezimienne" podarunki od… no właśnie, kogo?
Znakiem Twojego biznesu może być np. hasło odnoszące się do najnowszej kampanii marketingowej czy subtelny nadruk na eleganckim drobiazgu dla klienta lub partnera biznesowego. Ważne, aby było to coś, co sprawi, że upominki od Twojej firmy staną się wyjątkowe i rozpoznawalne.
2. Długotrwałe i praktyczne zastosowanie
Dobrze jest inwestować w funkcjonalne gadżety, które będą służyć przez dłuższy czas. Solidne produkty wykonane z dobrych i wytrzymałych materiałów nie tylko zapewniają nawet kilkuletnie użytkowanie, ale i potwierdzają fakt, że Twoja firma stawia przede wszystkim na jakość.
3. Nowe technologie są w modzie
Pendrive'y, słuchawki bezprzewodowe, ładowarki, inteligentne opaski fitness i wiele innych sprzętów, które są na czasie na pewno ucieszą Twoich klientów – takie nowoczesne gadżety firmowe jasno pokazują, że jesteś na bieżąco ze światowymi nowinkami. Z punktu widzenia odbiorców może to być sygnał, że takie też są produkty Twojej firmy.
Bezprzewodowy głośnik RUMBA
4. Unikalność i efekt zaskoczenia
Czasami to, co nietypowe i zaskakujące, przyciąga najbardziej. Inwestowanie w kreatywne rozwiązania, takie jak np. gry czy puzzle reklamowe, może zrobić na odbiorcach większe wrażenie niż klasyczne propozycje oferowane przez konkurencję.
5. Świadomość ekologiczna wciąż bardzo ważna
Konsumenci coraz częściej zwracają uwagę na aspekty ekologiczne. Gadżety wykonane z materiałów recyklingowych, biodegradowalnych czy odnawialnych są teraz bardziej pożądane niż kiedykolwiek. Bambusowe długopisy, bawełniane torby na zakupy czy drewniane kubki turystyczne to świetne eko gadżety firmowe z logo.
Bawełniana torba ORGANIC
6. Troska o zdrowie
Warto zwrócić uwagę na produkty, które promują dbanie o zdrowie swoje oraz bliskich, bo to trend, który wcale nie traci na popularności (i dobrze!). Może to być nawet namawianie do większej ilości ruchu poprzez wręczanie upominków w postaci taśm do ćwiczeń lub piłek do gry z dziećmi.
Wśród propozycji można również znaleźć m.in. butelki na wodę, które mają przypominać o odpowiednim nawodnieniu, brelokach z oznaczeniem czasu spędzonego przy promieniowaniu UV czy estetycznych i praktycznych pojemnikach na leki.
7. Bezpieczeństwo
Temat ważny zarówno dla dzieci, jak i dorosłych. Takie gadżety jak samochodowe lampki awaryjne montowane na magnes, kamizelki odblaskowe lub breloki tego typu, mogą komuś uratować życie podczas podróży rowerem lub samochodem. Warto okazywać klientom troskę, nawet poprzez takie małe gesty — to pokazuje, że Ci na nich zależy.
Pamiętaj, że podczas wybierania gadżetów reklamowych dla swojej firmy nie można się kierować jedynie aktualnymi trendami. Konieczne jest też wzięcie pod uwagę charakterystyki grupy docelowej (jej wiek, zainteresowania itp.), a nawet profilu Twojej działalności czy budżetem, jaki możesz przeznaczyć na ten cel. Tylko biorąc pod uwagę wszystkie te czynniki, będziesz w stanie dobrać właściwe gadżety dla swojego biznesu.
Komentarze (0)