Po czym jednak poznać, że wtryski są zużyte i wymagają naprawy? Otóż sygnałem takim będzie trudność w uruchomieniu auta bez względu na to, czy silnik jest rozgrzany, czy nie oraz jego gaśnięcie na niskich obrotach i luzie. Kolejnymi objawami tej awarii jest szarpanie i nierówna praca jednostki napędowej, nietypowe falowanie obrotów, utrata dawnej mocy oraz zauważalnie słabsze osiągi. Może się też zdarzyć, że dymu z wydechu będzie o wiele więcej, a spod maski będą dochodzić dziwne stukoty. W takich przypadkach należy możliwie szybko udać się na diagnostykę wtryskiwaczy, która pozwoli ocenić ich stan techniczny. Wybierając warsztat, warto skorzystać z takiego, który specjalizuje się w naprawie części układu wtryskowego w samochodach z silnikiem Diesla. Do takich warsztatów zalicza się Bosch Service Pawlik z siedzibą w Stalowej Woli, który może pochwalić się najnowocześniejszymi pracowniami regeneracji wtryskiwaczy. Posiada on profesjonalne urządzenia pomiarowe oraz maszyny diagnostyczne, które umożliwiają szybkie oględziny i naprawę wtrysków.
Regeneracja wtryskiwaczy znajdująca się w ofercie serwisu jest dostępna dla klientów z całej Polski, ponieważ jedną z możliwości są zlecenia wysyłkowe. Nie ważne więc, czy jesteś kierowcą z Mysłowic, Piły, Konina czy Piotrkowa Trybunalskiego wystarczy, że zdemontujesz wtryski i przygotujesz je do wysyłki. Kurier nadany przez serwis odbierze paczkę w dogodnym terminie. Następnie po zrealizowaniu usługi wtryski są odsyłane pod wskazany adres włącznie z dwuletnim okresem gwarancyjnym oraz wydrukiem parametrów ze stanowiska probierczego. Na koniec warto dodać, że czas rekcji na pierwsze objawy dysfunkcji wtryskiwaczy jest bardzo ważny, ponieważ uszkodzenia mechaniczne wykluczą opcję regeneracji.
Komentarze (0)