Przy każdym miesiącu znajdziecie ciekawe fakty dotyczące ekologii. Nawiązujemy w ten sposób do naszej inicjatywy Czujesz Klimat? Rossmanna, w której zachęcamy klientów do brania pod uwagę podczas zakupów także kwestii środowiska. Mają to ułatwić symbole (przyjazny skład, dobre dla środowiska opakowanie, bardziej zielona produkcja), które klienci znają z drogerii internetowej: www.rossmann.pl.
Na kartach kalendarza znalazło się 12 dziewczyn pracujących w naszych drogeriach m.in. z Rzeszowa, Białegostoku, Zabrza, Warszawy, Łodzi, czy Janowa Lubelskiego. Zdjęcia zrobiliśmy w leśnej, zielonej okolicy pod Warszawą oraz w jednym z warszawskich studiów fotograficznych. Fotografowała Aldona Karczmarczyk – jej prace trafiły już na okładki takich magazynów jak: Elle, Harper's Bazaar czy Twój Styl. Stylizacje przygotowała Gosia Białobrzycka. Kalendarz powstały przy współpracy z Van Dorsen Artists.
Udział w tym projekcie jest dla pracowników Rossmanna przygodą i realizacją marzeń o profesjonalnej sesji. Kalendarz jest limitowany i nie trafia do sprzedaży. Jest pamiątką dla uczestniczek sesji.
– O nasz wygląd zadbał sztab profesjonalistów: fryzjerzy, make-up'istki, styliści. To było piękne przeżycie. Na pewno będę miała co wspominać za kilka lat. Trzeba to powiedzieć głośno: Rossmann dodaje nam pewności siebie tworząc takie projekty. Czujemy się jak gwiazdy wielkiego formatu. To jest ogromny plus pracy w naszej firmie – mówi Magdalena Tchórz, uczestniczka sesji ze sklepu z Wrocławia.
Kalendarz na 2023 r. jest już 14 edycją firmowej produkcji Rossmanna.
Projekt jest niekomercyjny, kalendarz nie trafi do sprzedaży. Jest elementem działań employer brandingowych naszej firmy.
Komentarze (0)