Najlepsi z awansami

Opublikowano:
Autor:

Najlepsi z awansami - Zdjęcie główne
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W hali ZSP w Parczewie odbył się finał rejonu w drużynowym tenisie stołowym dziewcząt i chłopców w kategorii Licealiada. Po dwa zespoły awansowały do zawodów wojewódzkich.

Wśród dziewcząt najlepsze okazały się reprezentantki I LO Łuków w składzie: Anna Grochowska, Karolina Kaznowska, Patrycja Stefaniuk prowadzone przez Jacka Opolskiego. Wicemistrzostwo osiągnęły panie z IV LO Biała Podlaska pod dowództwem Andrzeja Chwedoruka.

Zmaganiach chłopców zdominowali bialczanie z ZDZ pod opieką Kamila Chojnowskiego: Konrad Chwedoruk, Łukasz Naumiuk. Wicemistrzostwo trafiło do uczniów ZSZ nr 2 Biała Podlaska prowadzeni przez Tadeusza Michalczuka.

Gospodarz - Powiatowy Szkolny Związek Sportowy w Parczewie nagrodził pucharami szkoły, które zajęły miejsca na podium w obu kategoriach. Wszystkie drużyny otrzymały pamiątkowe dyplomy.

 

KLASYFIKACJA KOŃCOWA DZIEWCZĄT

1. I LO Łuków - opiekun: Jacek Opolski

2. IV LO Biała Podl. - op. Andrzej Chwedoruk

3. IV LO Łuków - op. Rafał Słodkowski

4. ZSE Międzyrzec Podl. - op. Izabela Ziomek

5-6. LO Komarówka Podl. - op. Zbigniew Grzegorzewski

5-6. ZSZ nr 1 Biała Podl. - op. Marek Zagajski

7-8. LO Międzyrzec Podl. - op. Jolanta Czopińska

7-8. I LO Parczew - op. Dariusz Dziuba

9. ZS CKR Jabłoń - op. Artur Paterek

 

 

KLASYFIKACJA KOŃCOWA CHŁOPCÓW

1. ZDZ Biała Podl. - op. Kamil Chojnowski

2. ZSZ nr 2 Biała Podl. - op. Tadeusz Michalczuk

3. ZS nr 2 Łuków - op. Izabela Ziomek

4. IV LO Łuków - op. Rafał Słodkowski

5-6. ZSE Międzyrzec Podl. - op. Izabela Ziomek

5-6. ZS CKR Jabłoń - op. Artur Poterek

7-8. ZS CKR Leśna Podl. - op. Renata Sikora

7-8. LO Komarówka Podl. - op. Zbigniew Grzegorzewski

9. ZSP Parczew - op. Monika Saczuk

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE