Reklama

Posiadasz sklep stacjonarny? Sprawdź, jak możesz zaistnieć w internecie!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Posiadasz sklep stacjonarny? Sprawdź, jak możesz zaistnieć w internecie! - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości W ostatnich latach marketing znacznie zmienił swoje oblicze. Kampanie, które stały się już codziennością – ogromne billboardy przy drogach, plakaty, telewizyjne bloki reklamowe czy ogłoszenia w prasie – wraz z rozprzestrzenianiem się internetu nieco straciły popularność. Głównym kanałem dystrybucji reklamy jest dziś właśnie sieć. Nic dziwnego, gdyż za jej pomocą można dotrzeć ze swoim przekazem w każde miejsce na świecie i w prosty sposób znaleźć potencjalnych klientów. Nawet właściciele sklepów stacjonarnych przekonują się o sile tego rodzaju reklamy, tworząc strony oraz sklepy internetowe. Tylko jak sprawić, żeby taki sklep sprzedawał?

Pokaż klientom, że warto do Ciebie przyjść. Pozycjonowanie Ci pomoże

Kiedyś, by dowiedzieć się o interesującej ofercie danego sklepu, trzeba było liczyć na pocztę pantoflową albo oglądać reklamy w telewizji. Dziś wystarczy wpisać interesujące Cie hasło w odpowiednie pole wyszukiwarki, by już po sekundzie wybierać w dziesiątkach ofert najróżniejszych punktów usługowych. Nietrudno się więc domyślić, że konkurencja między nimi jest spora, bo każdy chce wyświetlać się jak najwyżej w wyszukiwarce. Aby mieć pewność, że klient trafi do Twojego sklepu, warto zainwestować w pozycjonowanie stron www, najlepiej z pomocą ekspertów, chociażby firmy AFTERWEB. Dlaczego to takie ważne? Otóż internauta (czyli potencjalny klient), wyszukując konkretne frazy, skupia się przede wszystkim na pierwszej stronie wyników wyszukiwania. Jeśli tam nie znajdzie oczekiwanych informacji, próbuje wpisać inne hasła, rezygnując z przejścia na drugą kartę. Dlatego największym powodzeniem cieszą się te sklepy, które można znaleźć wśród pierwszych rezultatów.

Wytrwale pracuj nad stroną, a wzbudzisz zaufanie odbiorców

Zbudowanie witryny internetowej i czekanie z założonymi rękami na efekty raczej nie przyniesie zadowalających wyników sprzedażowych. Nad sklepem, tak jak nad jego siedzibą stacjonarną, należy pracować cały czas: powinien zachęcać do kupna zarówno przejrzystym wyglądem, jak i łatwością obsługi zamówień. To jednak nie wszystko. Gdy do Twojego sklepu wchodzi klient, starasz się, by otrzymał odpowiedzi na nurtujące go pytania i wyszedł zadowolony z nowym nabytkiem w ręku. Te same zasady obowiązują w internecie. Odbiorca, zachęcony ciekawymi opisami produktów, chętniej „wrzuci je” do koszyka, a jeśli dodatkowo przeczyta kilka przydatnych artykułów ułatwiających wybór, łatwiej będzie mu podjąć decyzję. Dlatego wiele profesjonalnych agencji SEO, w tym AFTERWEB, zaleca tworzenie bloga o tematyce związanej z branżą, a także rozbudowę treści na stronie sklepu. Dobrze zoptymalizowane teksty poruszające ciekawe kwestie, z odnośnikami do konkretnych produktów wygenerują większy ruch oraz sprzedaż.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE