Po wcześniejszych zapowiedziach jest już dostępna nowa aplikacji sieci sklepów Biedronka. Czy jest tak innowacyjna i nowoczesna, jak zapowiadano?
CZYTAJ TAKŻE: Co najbardziej podrożało w sklepach z żywnością?
Marcin Hadaj, menedżer ds. komunikacji korporacyjnej w sieci Biedronka, informuje nas, że aplikacja zawiera kilka istotnych funkcji, np. istnieje możliwość płatności Blikiem bez kodu, ponadto od poniedziałku do piątku pojawiać się będzie jedna dodatkowa spersonalizowana oferta ważna od następnego dnia, raz dziennie produkt niespodzianka, również spersonalizowany oraz - wybrane pod kątem upodobań danego klienta - oferty z aktualnej gazetki. Oprócz tego w aplikacji znajdziemy historię naszych transakcji oraz skaner cen wszystkich produktów dostępnych w sklepach sieci. Aby sprawdzić, ile kosztuje dany towar wystarczy włączyć tę funkcję w aplikacji, najechać kamerą w smartfonie na kod kreskowy produktu, a na ekranie telefonu wyświetli się nie tylko kwota, ale również stopień jego dostępności w naszym sklepie.
Aplikacja Biedronki: wybierasz swój sklep
Aplikacja dostępna jest w języku polskim oraz angielskim. Aby w pełni z niej korzystać, należy zaznaczyć swój ulubiony sklep. Dzięki temu będziemy na bieżąco widzieć dostępność produktów oferowanych w specjalnych cenach w tej konkretnej lokalizacji. Wyboru „Mojego sklepu” można dokonać podczas rejestracji w aplikacji. W przypadku użytkowników należących już do programu Moja Biedronka, automatycznie zasugeruje ją na podstawie historii zakupowej użytkownika.
W aplikacji dostępny jest również wirtualny odpowiednik plastikowej karty Moja Biedronka, dzięki czemu nie trzeba mieć jej już przy sobie. Aby ją podpiąć wystarczy podać numer telefonu.
Karta Moja Biedronka nadal działa
Maciej Hadaj informuje, że tradycyjną kartę posiada aż 12 milionów ludzi. Nowa aplikacja dostępna jest od 30 maja. Na razie nie wiadomo, ile osób zdecydowało się ściągnąć aplikacje. Na pewno jednak grono klientów sieci nadal będzie chciało korzystać z dotychczasowego rozwiązania. Będzie się to odbywać na tych samych zasadach, co do tej pory.
Promocje i korzyści oferowane klientom korzystającym z karty Moja Biedronka pozostają aktualne bez względu na korzystanie z aplikacji. Aplikacja po prostu dodaje jeszcze więcej korzyści dla klientów, którzy jej używają.
Komentarze (0)