Reklama

Walka o klienta toczy się także w samym sklepie. Sposób ekspozycji produktu ma znaczenie!

Opublikowano: czw, 12 mar 2020 17:02
Autor:

Walka o klienta toczy się także w samym sklepie. Sposób ekspozycji produktu ma znaczenie! - Zdjęcie główne
UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości O tym, że należy dbać o atrakcyjne opakowanie, zaprojektowane w sposób podporządkowany postaci konkretnego wyrobu i skojarzeniom, jakie warto wzbudzać w mającym po niego sięgać kliencie, nie trzeba nikogo dziś przekonywać. Dlatego właśnie niejednokrotnie trzeba pójść o krok dalej i przynajmniej na pewien czas zapewnić swoim produktom oprawę, która nie pozwoli nikomu przejść obok nich obojętnie.

Zadbaj o to, by Twój produkt nie ginął pośród propozycji konkurentów 

Zwłaszcza wprowadzeniu na rynek nowego wyrobu muszą towarzyszyć odpowiednio zintensyfikowane działania promocyjne. Utarte przyzwyczajenia klientów można przełamać – większość z nich skorych jest do podjęcia ostatecznej decyzji dopiero przy sklepowej ladzie czy półce. Aby było to możliwe, musimy zrobić trzy rzeczy. Zwrócić ich uwagę, wzbudzić zainteresowanie, a nade wszystko zaufanie. Postać, jaką przybierać będzie towarzysząca produktowi oprawa jest bardziej istotna niż może się wydawać. Biorąc do ręki dowolny nowy  wyrób nie wiemy wszak o nim nic – musimy zaufać, że stoi za nim podmiot odpowiednio zaangażowany w swoją pracę. W przypadku niedbale przygotowanej ekspozycji nic na to przecież nie wskazuje.

Doskonały efekt w tym zakresie możemy dziś osiągnąć niskim kosztem. Potrzebne nam będą stojaki promocyjne w postaci dostosowanej do konkretnego produktu i charakterowi prowadzonych działań – mogą stanowić element czasowego wyposażenia sklepu, punktu usługowego, stoiska promocyjnego i wszelkich innych miejsc, w których musimy zawalczyć o bezpośrednio w nich obecnego potencjalnego klienta. 

 

Twoje stojaki promocyjne muszą być podporządkowane konkretnym potrzebom

Tektura jest niezwykle wdzięcznym materiałem pozwalającym tworzyć konstrukcje znakomicie spełniające oczekiwania estetyczne i użytkowe. Jedne i drugie są istotne w równym stopniu – stojak o ciekawej szacie graficznej, jednak niedostosowany do swojego przeznaczenia i np. w widoczny sposób gnący się pod ciężarem umieszczonego w nim asortymentu, niekoniecznie będzie sprzyjał budowie korzystnego wizerunku stojącej za nim marki.

Dlatego projektowanie takich akcesoriów każdorazowo powinno być wykonywane przez doświadczonych fachowców, mogących zaproponować sprawdzone rozwiązania gotowe lub bezbłędnie przygotować zupełnie nowe. Jak łatwo przekonać się np. przeglądając ofertę firmy ST-Print, swoboda projektowania jest tu bardzo szeroka i pozwala uzyskać najrozmaitsze formy. W ten sposób nie trwonimy środków na konstrukcje o wytrzymałości dalece przekraczającej potrzeby danego przedsięwzięcia, a jednocześnie uzyskujemy takie, które są łatwe w transporcie i użytkowaniu, a nade wszystko tanie, co ma wielkie znaczenie, gdy potrzeba ich dużo. 

Pozostaje nam jedynie zadbać o odpowiednią szatę graficzną – w tym zakresie ogranicza nas jedynie własna wyobraźnia, przy czym należy ująć ją w karby wynikające ze przyjętych zasad komunikacji wizerunkowej. Stojaki promocyjne mają się wyróżniać, jednak nie mogą dezorientować konsumenta, muszą więc pozostać spójne z opakowaniem i treścią innych naszych materiałów promocyjnych.



UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE