reklama
reklama

Wybory prezydenckie 2025. Młodzi postawili na Mentzena

Opublikowano:
Autor: | Zdjęcie: Kamil Kulig

Wybory prezydenckie 2025. Młodzi postawili na Mentzena - Zdjęcie główne

Gdyby decydowali najmłodsi wyborcy, zdecydowanie najlepszy wynik - 36,1 proc. głosów - zdobyłby Sławomir Mentzen (na zdj.). W drugiej turze zmierzyłby się z Adrianem Zandbergiem, który w tej grupie wiekowej uzyskał 19,7 proc. głosów | foto Kamil Kulig

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

WiadomościAni nie Rafał Trzaskowski, ani nie Karol Nawrocki. Według wyników sondażowych exit poll młodzi Polacy najchętniej głosowali na Sławomira Mentzena.
reklama

Dane sondażowe exit poll (IPSOS dla TVN, Polsat, TVP) dla całej Polski, obejmujące głosy wszystkich wyborców, wskazują na to, że w pierwszej turze wyborów najlepszy wynik uzyskał Rafał Trzaskowski - 30,8 proc. głosów. Drugie miejsce, według tych danych, zajął Karol Nawrocki z wynikiem 29,1 proc.

Jakby wyglądał wynik wyborów na prezydenta RP, według danych sondażowych exit poll, gdyby głosować mogli jedynie Polacy w wieku 18-29?

Zdecydowanie najlepszy wynik - 36,1 proc. głosów - zdobyłby Sławomir Mentzen. W drugiej turze zmierzyłby się z Adrianem Zandbergiem, który w tej grupie wiekowej uzyskał 19,7 proc. głosów. 

Dopiero na kolejnych miejscach, według wyborców w wieku 18-29, znaleźliby się Rafał Trzaskowski - 12,2 proc. oraz Karol Nawrocki - 10,5 proc. 

Następne wyniki: Magdalena Biejat - 5,1 proc., Grzegorz Braun - 5,1 proc., Szymon Hołownia - 4 proc., Joanna Senyszyn - 3,2 proc., Krzysztof Stanowski - 2,4 proc.

Przed nami druga tura wyborów. Polacy do lokali wyborczych ponownie pójdą 1 czerwca. 

reklama
reklama
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ

Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM

e-mail
hasło

Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.

Wczytywanie komentarzy
reklama
reklama
logo