reklama
reklama

Media: Co dalej z Joanną Muchą? Posłanka dementuje doniesienia medialne

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor: | Zdjęcie: Zdj. Archiwalne

Media: Co dalej z Joanną Muchą? Posłanka dementuje doniesienia medialne - Zdjęcie główne

Joanna Mucha | foto Zdj. Archiwalne

reklama
Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Z LublinaOgólnopolskie media obiegła informacja, jakoby posłanka Polski 2050 Joanna Mucha miała wrócić do Platformy Obywatelskiej. Na te doniesienia zareagowała sama zainteresowana.
reklama

W środę Radio Zet przekazało informacje, że szykują się przedwyborcze transfery do Platformy Obywatelskiej. Miało chodzić o byłą posłankę Nowej Lewicy Karolinę Pawliczak, byłą posłankę Polski 2050 Hannę Gill-Piątek oraz posłankę Polski 2050 Joannę Muchę. Partia Donalda Tuska ma także prowadzić rozmowy z  Katarzyną Kotulą z Lewicy.

Na te doniesienia w rozmowie z Wirtualną Polską zareagowała Joanna Mucha. Lubelska posłanka zdementowała informacje przekazane przez radio. Joanna Mucha stwierdziła, że nie ma w zwyczaju odnosić się do fake newsów. Na pytanie dziennikarzy, czy zostaje w Polsce 2050, odpowiedziała, że zostawia nam "rozbiór logiczny" swojej odpowiedzi.

Przypomnijmy, że Joanna Mucha dołączyła do Platformy Obywatelskiej w 2003 roku. W wyborach parlamentarnych w 2007 uzyskała mandat poselski. Powtórzyła to również w 2011, 2015. W wyborach do Parlamentu Europejskiego w 2019 roku bezskutecznie ubiegała się o mandat posła do Parlamentu Europejskiego. W tym samym roku w wyborach parlamentarnych po raz kolejny dostała się do Sejmu.

reklama

 
W styczniu 2021 roku ogłosiła, że opuszcza szeregi Koalicji Obywatelskiej i przechodzi do Polski 2050 Szymona Hołowni.

reklama
reklama
Artykuł pochodzi z portalu lublin24.pl. Kliknij tutaj, aby tam przejść.
Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

reklama
Komentarze (0)
Wczytywanie komentarzy
reklama