Pieniądze dla Twojej firmy leżą nie na ulicy, tylko w internecie. Długofalowym efektem pozycjonowania będzie czysty zysk

Dywersyfikacja źródeł przychodów to rozwiązanie, które sprawdzi się praktycznie w każdej branży. Nie dość, że stanowi zabezpieczenie sytuacji finansowej przedsiębiorstwa na wypadek nieprzewidzianych zdarzeń, to jeszcze pozwala znacząco zwiększyć sumaryczne dochody. Doskonale widać to po tych firmach, które skorzystały z usługi pozycjonowania swojej strony w wyszukiwarce – niezwykle efektywnej, a przy tym bardzo opłacalnej strategii marketingu internetowego.



Google może być Twoją trampoliną do sukcesu. Pod warunkiem, że wybierzesz właściwe słowa kluczowe

 

Amerykański serwis indeksujący witryny www z całego świata cieszy się ogromną popularnością również w Polsce. Aż 92% rodzimych internautów używa wyszukiwarki jako podstawowego narzędzia do poruszania się po sieci i filtrowania jej zasobów. Wyniki z Google na tyle często trafiają w oczekiwania odbiorców, że blisko 95% osób w ogóle nie zagląda na drugą stronę, poza pierwszych 5-10 adresów (z rezultatów organicznych + płatnych reklam Ads). O ile linki sponsorowane są stosownie oznaczane, tak strony wyświetlane w czołówce rankingów mają duże zaufanie wśród konsumentów. Witryny, które wspinają się na najbardziej eksponowane miejsca w wyszukiwarce, zyskują nawet 300% więcej wejść unikalnych użytkowników niż w okresie, kiedy jeszcze znajdowały się niżej. Powyższe dane – udostępnione przez agencję AFTERWEB – wyraźnie pokazują, że skuteczne pozycjonowanie może uwolnić wielki potencjał biznesowy. Droga do konwersji, tj. pozyskania klienta dzięki internetowi staje się znacznie krótsza dzięki widocznej obecności firmy w serwisach Google.

 

Niektóre firmy dzięki profesjonalnemu pozycjonowaniu poprawiły swoje wyniki o bagatela 70%

 

Trudno przejść obojętnie obok takich rezultatów, jednak ich osiągnięcie wymaga specjalistycznej wiedzy, nakładów pracy, a nierzadko również pewnych pokładów cierpliwości. Eksperci z AFTERWEB podkreślają, że nie da się z góry określić czasu realizacji celów. Udane pozycjonowanie zależy m.in. od specyfiki danej branży, zaawansowania konkurencji czy popularności fraz, na które firma chce się wyświetlać. Tutaj istotna uwaga: zestaw słów kluczowych należy dobierać ze szczególnym uwzględnieniem realnego zasięgu działalności przedsiębiorstwa. Jeżeli firma kieruje swoją ofertę np. na Toruń i okolice, a dzięki promowaniu w Google na jej witrynę www trafiają osoby z Białegostoku, Olsztyna czy Kielc – to ewidentnie coś trzeba zmienić. Generowanie pustego ruchu z wyszukiwarki, który de facto ma zerowe szanse na konwersję, należy uznać za zwykłe marnotrawstwo. Dlatego warto korzystać z pomocy fachowców przy pozycjonowaniu lokalnym, aby pieniądze włożone w marketing internetowy rzeczywiście się zwróciły – i to z jak największą nawiązką.