Agencja Google Ads - kiedy i dlaczego warto podjąć współpracę z agencją?
Chociaż większość z nas sprawnie porusza się po wyszukiwarce Google, to dla wielu marketing internetowy jednak wciąż jest wciąż zawiły. Samodzielnie prowadzone kampanie Google Ads może i pozwolą nieco zaoszczędzić, jednak brak odpowiedniej wiedzy w tym temacie może szybko przynieść efekty i to nie takie, jakich oczekujemy. Chcąc poważnie zaistnieć na rynku, warto więc zdecydować się przekazać sprawy w ręce profesjonalistów, zasilających szeregi takiego miejsca, jakim jest agencja google ads.
Kampania Google Ads wymaga specjalistycznej wiedzy oraz doświadczenia w dziedzinie optymalizacji. Ponadto, reklama Google nie jest czymś, co wystarczy zrobić jednorazowo - nad wszystkim należy stale czuwać, aby efekt pracy był naprawdę zadowalający. Współpraca z agencją, specjalizującą się w prowadzeniu kampanii Google Ads to jedna z najlepszych decyzji, jaką może podjąć przedsiębiorca. Dlaczego? Pracownicy agencji to eksperci od reklamy Google Ads, którzy stale są na bieżąco z szybko postępującymi zmianami w tym obszarze.
Znajomość trendów to jedno, jednak pomoc w doborze skutecznego rozwiązania to druga istotna kwestia. Agencja dostosowuje plan działania do branży swojego klienta oraz obserwuje rozwój konkurencji na rynku, optymalizując w ten sposób swoje działania, aby były jak najbardziej skuteczne. Kampanie Google AdWords wymagają stałego ulepszania i testowania ich skuteczności, co w przypadku osób niedoświadczonych byłoby czasochłonne i ryzykowne.
Wybór właściwej agencji - na co zwrócić uwagę?
W pierwszej kolejności warto wziąć pod uwagę doświadczenie pracowników agencji w branży, która cię dotyczy oraz ich kwalifikacje, które powinny być potwierdzone certyfikatami Google. Istotny jest także fakt, czy agencja jest agencją partnerską Google. Następnie powinieneś dowiedzieć się, czy zostanie wykonany audyt prowadzonej dotychczas przez ciebie kampanii Google AdWords oraz czy dana agencja zajmuje się tworzeniem kampanii wszelkiego typu.
Dowiedz się, czy pracownicy będą na bieżąco monitorować efekty swoich działań, informując cię o przebiegu kampanii i jej statusie, a także jej wszelkich kosztach. Ważne jest również ustalenie, czy kampania będzie prowadzona na koncie agencji czy też twoim koncie Google Ads. Poznaj też formę kontaktu, jaką preferują osoby pracujące w agencji - mailową czy telefoniczną oraz jak często możesz liczyć na kontakt z ich strony.
Oprócz wyżej wymienionych, należy również oczywiście rozeznać się w kosztach. Musisz zatem dowiedzieć się, co dokładnie składa się na koszt kampanii oraz czy podczas optymalizacji kampanii reklamy Google Ads możesz spodziewać się dodatkowych wydatków. Poznaj także czas trwania umowy, jak i procedury związane z jej ewentualnym rozwiązaniem.
Agencja Google Ads - jak wybrać najlepszą?
Przede wszystkim, jeżeli z pozoru wszystko gra, czyli agencja spełnia wszystkie wymogi i jest naprawdę dobra w tym, co robi, ale macie problem z porozumieniem - lepiej szukaj dalej. Dobra komunikacja to podstawa skutecznej współpracy, dlatego też nie warto decydować się na agencję, w której porozumienie z klientem jest na ostatnim miejscu, a częstotliwość przekazywania informacji liczona jest na palcach jednej ręki w ciągu kilku miesięcy. Zwróć uwagę również na priorytety pracowników - w pierwszej kolejności, podczas prowadzenia kampanii, powinna być to optymalizacja współczynnika konwersji. Jeżeli dla danej agencji liczą się wyłącznie kliknięcia czy wyświetlenia, warto poszukać innej.
Agencja Google Ads - jak wybrać najlepszą?
Opublikowano: Aktualizacja:
Autor: Artykuł zewnętrzny
reklama
Przeczytaj również:
PROMOWANEKampanie Google, aby przynosiły oczekiwane skutki, powinny być prowadzone przez profesjonalistów. Z pewnością zajmie się tym agencja Google Ads - w jaki sposób jednak wybrać taką, która wykona swoje zadanie zawodowo? Dowiedz się, na co warto zwrócić uwagę przez podjęciem współpracy!
reklama
reklama
reklama
reklama
Polecane artykuły:
wróć na stronę główną
ZALOGUJ SIĘ
Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM
e-mail
hasło
Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE
reklama
reklama
Komentarze (0)