- Jako jedno z największych polskich przedsiębiorstw w regionie stale się rozwijamy, planując kolejne inwestycje, ale w tym wszystkim nie zapominamy o tym co najważniejsze – dziedzictwie historycznym i kulturowym naszego regionu. W naszej ostatniej kampanii reklamowej nawiązujemy do najważniejszych dla nas wartości takich jak tradycja, rodzina i znaczenie historyczne Nałęczowa jako uzdrowiska – wyjaśnia Dorota Weka, Dyrektor Kreatywna z Nałęczów Zdrój.
Wybór kreacji i kierunku kampanii potwierdza, że Nałęczów Zdrój od początku swojej działalności jest silnie zintegrowany z miejscem, w którym działa oraz jego mieszkańcami.
- Cieszymy się, że mamy w regionie świadomego i zaangażowanego przedsiębiorcę, jakim jest spółka Nałęczów Zdrój. Firma realizując swoje cele biznesowe nie zapomina o lokalnej społeczności poprzez m.in. współfinansowanie infrastruktury, wsparcie jednostek Ochotniczej Straży Pożarnej czy wieloletniego klubu sportowego w Drzewcach. Co ważne w swojej działalności nawiązuje do najlepszych uzdrowiskowych tradycji regionu, restauruje zabytki i tym samym na skalę ogólnokrajową przyczynia się do promocji uzdrowiskowego Nałęczowa– mówi burmistrz Nałęczowa Wiesław Pardyka.
W kreacji wykorzystane zostały akwarele autorstwa Michała Zaborowskiego, które przenoszą nas do uzdrowiska Nałęczów w jego najlepszym okresie oraz do Pałacu Małachowskich. Wszystko to przy dźwiękach muzyki z filmu „Rodzina Połanieckich” Wojciecha Kilara w wykonaniu Grzegorza Niemczuka. Nie jest to przypadkowy wybór. Henryk Sienkiewicz tworzył historię rodziny Stanisława Połanieckiego właśnie w Nałęczowie.
Spółka Nałęczów Zdrój od 2017 roku jest właścicielem Pałacu Małachowskich, który stał się zalążkiem nałęczowskiego uzdrowiska. Producent Cisowianki przywraca dawną świetność popadającemu w ruinę symbolowi uzdrowiska i tym samym otwiera nową kartę historii pałacu zgodnie z filozofią społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw (od ang. corporatesocialresponsibility – CSR).
- Od ponad 110 lat celem istnienia Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa jest rozwijanie inicjatyw zmierzających do rozwoju i promocji Nałęczowa pod względem ogólnokulturalnym, leczniczym, wypoczynkowym i społeczno-gospodarczym. Strategiczna współpraca pomiędzy Towarzystwem a spółką Nałęczów Zdrój jest naturalną realizacją wspólnych celów i ambicji jakie nam przyświecają. Właściciel marki Cisowianka od wielu lat przyczynia się do odbudowywyania naszego wyjątkowego dziedzictwa poprzez przywracanie do świetności zdewastowanych zabytkówi ich wartości kulturowych– mówi Prezes Towarzystwa Przyjaciół Nałęczowa Bogusław Gałęzowski.
Komentarze (0)