Niech Twoja strona firmowa sprzedaje więcej!

Opublikowano: Aktualizacja: 
Autor:

Niech Twoja strona firmowa sprzedaje więcej! - Zdjęcie główne

Udostępnij na:
Facebook

Przeczytaj również:

Wiadomości Nie od dziś wiadomo, że zmiany i innowacje napędzają biznes. Tak samo jest w przypadku marketingu internetowego.

Jeżeli nie korzystasz z najnowszych rozwiązań i nie śledzisz bieżących trendów, konkurencja szybko Cię prześcignie. Jak do tego nie dopuścić? Trzeba dołożyć wszelkich starań, aby Twoja strona firmowa odpowiadała wymaganiom potencjalnych Klientów. Zobacz, jak w prosty sposób możesz tego dokonać.

 

Zwiększ ruch w witrynie dzięki SEO, a szybko odnotujesz zyski

 

Pracowałeś nad swoją witryną przez długi czas, przygotowując ją wizualnie na przyjęcie odbiorców, a mimo to nie cieszy się ona dużym zainteresowaniem? Warto wiedzieć, że ładnie wyglądająca strona firmowa to nie wszystko. Jeśli internauta nie będzie mógł jej znaleźć, to nawet najpiękniejsze grafiki nie zdadzą egzaminu. Zadbaj więc o to, aby jak najwięcej potencjalnych Klientów trafiło na Twoją witrynę – pomogą Ci w tym specjaliści SEO. Oni dołożą wszelkich starań, abyś zajął wysokie miejsca w wynikach wyszukiwania, a odwiedzający zostali na Twojej stronie na dłużej i generowali konwertujący ruch. Pamiętaj, że nie wystarczy pochylić się nad jednym aspektem marketingu, aby notować zyski ze sprzedaży. Witryna firmowa to wizytówka biznesu, dlatego powinna być dopracowana w najdrobniejszych szczegółach. Sprawdź, jak wyglądają strony konkurencji i pomyśl, czym możesz się spośród nich wyróżnić. Następnie zainwestuj w pozycjonowanie swojej witryny: kompleksowe działania ułatwią Ci dotarcie do wszystkich internautów zainteresowanych Twoją ofertą.

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

Wielu przedsiębiorców zastanawia się, czy zatrudnienie dwóch firm do pozycjonowania nie będzie lepszym rozwiązaniem, niż współpraca z jedną. Argumentują to intensywniejszymi działaniami na stronie i możliwością szybszego osiągnięcia oczekiwanej pozycji w rankingu. To jednak tak nie działa. Po pierwsze, przy każdej zawieranej z agencją umowie istnieje zapis o niezatrudnianiu kolejnej. Przy współpracy z dwiema agencjami istnieje bowiem ryzyko, że będą one ze sobą konkurować – przy okazji mogą też zaszkodzić Twojej stronie.

Oto metody działania, które pomogą Twojej witrynie odnieść sukces

Sam również możesz zadbać o niektóre aspekty swojej strony internetowej. Do Ciebie należy decyzja, czy swoje działania skonsultujesz ze specjalistą, czy będziesz chciał podjąć się tej pracy samodzielnie. Na samym początku zastanów się, co powinno znajdować się w Twojej witrynie. Jeżeli prowadzisz sklep internetowy, zamieść w widocznym miejscu numer telefonu, adres e-mail i formularz kontaktowy. Przyda się też zakładka FAQ, czyli odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Klientów pytania. Kolejnym krokiem będzie wprowadzenie na stronę intensywnych działań SEO. Zapewne chcesz, żeby trafiło do Ciebie jak najwięcej osób zainteresowanych Twoją ofertą? Zatem daj im się zauważyć! Jeżeli nie będziesz widoczny w wyszukiwarce Google, potencjalni Klienci Cię nie znajdą. Ustal więc budżet, jaki chcesz przeznaczyć na techniczną optymalizację i pozycjonowanie witryny firmowej. A kiedy już dopniesz swego i znajdziesz się na wymarzonej pozycji w wynikach wyszukiwania, nie rezygnuj z SEO na dobre. Możesz nieco zmienić zakres działań, ale pamiętaj, że pozycjonowanie jest procesem długofalowym. Trzeba cyklicznych, nieustannych wręcz działań, żeby strona firmowa utrzymywała się na określonej pozycji i pięła w górę. Konieczna będzie też dbałość o treść znajdującą się w witrynie firmowej. Każda zakładka powinna odznaczać się unikalnymi opisami i tekstami, ciekawymi dla odbiorcy i zawierającymi merytoryczne, przydatne informacje. Wprowadź czytelną czcionkę, pogrubienia, grafiki i materiały wideo. Niech czytanie Twoich tekstów będzie dla potencjalnego Klienta przyjemnością.w będzie dla potencjalnego Klienta przyjemnością.

Udostępnij na:
Facebook
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE